somn linistit

Un somn linistit este precum o binecuvantare caci nimeni nu-si doreste tulburatoarele insomnii care isi fac aparitia pe neprevazute.

Pentru a te bucura de un somn linistit trebuie sa ai in vedere o dieta sanatoasa deoarece acest lucru este important atat pentru sanatate cat si pentru o stare de bine.

Anumite alimente ne ajuta sa scapam de insomnii si ne ofera un grad mai mare de concentrare, prevenirea anumitor afectiuni precum si un corp mai sanatos care va pierde din greutatea nedorita.

Ce alimente trebuie sa consumam pentru un somn linistit

  1. Migdale

Acestea sunt o sursa foarte importanta de proteine esentiale pentru activitatea organismului. In plus, migdalele ofera corpului o cantitate importanta de magneziu care ajuta la relaxarea muschilor si induce starea de somn.

  1. Bananele

Bananele sunt fructe satioase si cu un gust placut care, sunt bogate in magneziu si potasiu. Aceste elemente nutritive relaxeaza musculatura si induc somnul datorita continutului de triptofan.

  1. Cirese

Ciresele negre sunt principala sursa (naturala) de melatonina, un antioxidant care relaxeaza, reduce durerile si are un efect analgezic. Inainte de ora de culcare putem gusta cateva cirese care ne garanteaza un somn linistit pe intreg parcursul noptii.

  1. Laptele cald

Treaba cu laptele cald sta in felul urmator: un pahar cu lapte cald baut inainte de culcare, ajuta la detensionarea corpului, lasand mintea sa se afunde intr-un somn linistit. Laptele, la fel ca si bananele, contine triptofan, un aminoacid intalnit si in tratamentul insomniei.

  1. Oul fiert ( tare )

Acest aliment este bogat in proteine, iar astfel de alimente linistesc organismul si il pregatesc pentru somn. De asemenea, ajuta si refluxul gastroesofagian. Asadar, este indicat sa mancam seara o jumatate de ou fiert ( tare ) sau chiar unul intreg. Alte alimente bogate in proteine si care au acelasi efect sunt: carnea slaba sau 10-20 de seminte de dovleac.

Citeste si: Alimente care ard grasimea

Cu ajutorul alimentelor prezentate mai sus, putem uita episoadele de insomnii si sa ne bucuram de un somn linistit.

5 (100%) 3 votes

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here