bauturi proteice

Aceste bauturi proteice sunt foarte consistente si ne ajuta sa ardem mai multe calorii.

Este recomandat sa consumam bauturi proteice inainte de vizita la sala sau inainte de a alerga. Le putem consuma si inaintea exercitiilor pe care le executam acasa. Acestea sunt o adevarata sursa de energie iar prepararea lor nu necesita mult timp pierdut in bucatarie.

Retetele de bauturi proteice pe care vi le prezint sunt usor de preparat si contin ingrediente naturale, sanatoase si foarte gustoase.

  1. Smoothie picant cu lamaie si mango

Acest smoothie are rol de stimulare al metabolismului iar daca nu va incanta ideea de a adauga ceva picant in bautura, nu trebuie sa o faceti. In locul ardeiului iute putem adauga o banana sau jumatate de avocado.

Ingrediente necesare: jumatate de lime, o cana cu cateva cuburi de mango congelat, o jumatate de banana, un sfert de ardei iute, o cana cu lapte de migdale, o lingura de seminte de in, doua linguri de seminte de canepa.

Mod de preparare:  Ingredientele mentionate se adauga in blender si se mixeaza pana cand obtinem o pasta. O portine din aceasta bautura are 10,5 grame de proteine si 312 calorii.

  1. Smoothie cu zmeura si nuci

Acest smoothie este una dintre acele bauturi proteice care contine nuci, ingredient care furnizeaza inimii acizi grasi ( esentiali ) si proteine. Nucile mai contin magneziu, potasiu si electroliti suficienti pentru activitatea musculara.

Ingrediente necesare: o jumatate de banana congelata, o ceasca cu lapte de migdale neindulcit, un sfert de ceasca cu miez de nuca, o lingurita cu cacao, o treime dintr-o ceasca cu zmeura congelata, cateva picaturi de vanilie.

Mod de preparare: Ingredientele se mixeaza cu ajutorul unui blender pana cand obtinem o pasta. Acest smoothie hranitor contine 8 grame de proteine si 430 de calorii.

Citeste si: Smoothie pentru imunitate

  1. Smoothie cu ghimbir si para

 

Ingrediente necesare: o cana cu apa, o lingura cu seminte de in, doua linguri cu ghimbir proaspat dat pe razatoare, o jumatate de lingura cu seminte de canepa, un sfert de cana cu lapte de migdale neindulcit, o jumatate de banana, o cana cu spanac fiert, o jumatate de para.

Ghimbirul este un ingredient care proprietati antiinflamatorii iar semintele de canepa cat si cele de in, contin acid alfa-linoleic, un acid gras Omega3 care combate inflamatiile.

Mod de preparare: Ingredientele se mixeaza intr-un blender pana la obtinerea unei creme. O portie din aceasta bautura proteica are 256 calorii si 12 grame de proteine.

Ingredientele necesare pentru a prepara diverse bauturi proteice sau smoothie-uri sanatoase, se gasesc la magazinele naturiste. Daca esti adeptul cumparaturilor online poti vizita vegis.ro, unde gasesti o gama diversa de ingrediente bio.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here