De la 1 mai 2016 YouTube va afisa in clipurile video un nou tip de reclame denumit Bumper Ads, peste care nu vei mai putea trece, neexistand butonul de skip care iti permitea ca dupa 5 secunde de vizionare a anuntului publicitar sa poti trece la vizionarea clipului.

Google a anuntat ca noua metoda Bumper Ads va permite advertisilor sa afiseze spoturi publicitare scurte de doar 6 secunde spre deosebire de reclamele prezente acum care au o durata de la 15 secunde pana la chiar 2-3 minute si care dupa 5 secunde de vizionare utilizatorul are posibilitatea de a trece peste reclama vizionand clipul dorit.

Cei care vor avea cel mai mult de castigat de pe urma acestei noi metode de reclame Bumper Ads, sunt cei care vor sa cumpere reclame pe YouTube fiindca mesajul lor va ajunge in totalitate la public. Acestia insa vor trebui sa creeze continut care sa se incadreze in timpul scurt de doar 6 secunde si sa fie creat in asa fel incat sa capteze atentia foarte repede si mesajul sa fie transmis clar si repede.

Avand in vedere ca durata in plus a unei reclame este de numai o secunda, acestea nu vor crea nici un inconvenient pentru utilizatorii youtube fiindca oricum se mai pierdea 1-2 secunde in plus de la scurgerea celor 5 secunde obligatorii si pana cand apasai pe butonul skip.

Aceste noi reclame sunt mult mai eficiente decat cele de pana acum fiindca tot mesajul unei reclame va fi captat in intregime de catre tot publicul caruia se adreseaza fara a deranja cu ceva in plus. Iar intr-o era in care cel mai mult continut video de pe Youtube este vizionat folosind un smartphone, aceste reclame sunt bine venite fiindca nu vor consuma mult trafic de date mobile.

Google a anuntat ca nu va renunta la vechiile reclame de lunga durata, insa va incuraja mai mult folosirea reclamelor Bumper Ads.

 

Voteaza Articolul!

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here