Dieta cu Cartofi

Dieta cu cartofi este probabil una dintre cele mai simple de urmat deoarece se bazeaza pe o legume delicioasa care poate fi gatita in diverse feluri.

Dieta cu cartofi provine din America Latina unde oamenii (in urma cu sute de ani) o foloseau pentru a curata tractul digestiv si pentru a detoxifia organismul. Asadar, aceasta dieta nu doar ca ne scapa de kilogramele in plus ci ne si curata organismul.

Healthy-dietpedia.com mentioneaza ca exista trei variante diferite de a tine aceasta dieta cu cartofi, fiecare avand o durata si o strictete diferita. Prin urmare, dieta prezentata astazi o putem tine in functie de cat de mult ne dorim sa slabim.

Rezultatele sunt clar vizibile iar potrivit menshealt.com, un domn cu multa ambitie a reusit sa ajunga la greutatea de 53 de kilograme (de la 150 kg.) urmand aceasta dieta timp de un an de zile.

Cum se tine Dieta cu cartofi

Varianta 1

Avem nevoie de 1,400 kilograme de cartofi pe care ii spalam bine si ii coacem in cuptor. Cartofii se impart in 4-6 portii pe care le putem manca pe parcursul unei zile. Este important ca doua din totalul de portii sa fie mancate simple, fara condimente. Pe celelalte portii putem adauga unt si ulei de masline.  Prima varianta a acestei diete se tine timp de o saptamana.

Varianta 2

Avem nevoie tot de 1,400 kilograme de cartofi pe care ii spalam bine si ii taiem in felii wedges. Ii coacem in cuptor pana cand devin aurii. Impartim cantitatea in 6 portii si ii mancam calzi, fara nici un fel de condiment. TAceasta dieta se tine timp de 3 zile in care putem pierde 3 kilograme.

Varianta 3

Si pentru ultima varianta avem nevoie tot de 1,400 kilograme de cartofi pe care ii spalam si ii lasam la copt sau gatiti la abur. Cantitatea o impartim in 4-6 portii pe care le mancam pe parcursul unei zile.

Aceasta varianta ne ofera diversitate deoarece ii putem condimenta cu sare, unt, precum si cu ierburi proaspete sau usturoi. Este permisa gatirea si ca piure de cartofi daca folosim apa si putin unt in loc de lapte. Aceasta dieta se poate tine 15 zile.

La final doresc sa precizez ca dieta cu cartofi nu ne pune sanatatea in pericol deoarece aceasta leguma presupune consumul a 1200 calorii/zi si ofera vitamine, proteine, potasiu, fier, magneziu, calciu si fosfor.

Nu uitati! Hidratarea este foarte importanta iar daca reusiti sa consumati 12 cani cu apa pe zi, sunteti pe drumul cel bun.

3.8 (76%) 5 votes

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here