dieta cu migdale Dieta cu migdale – o mina de aur pentru o talie de vis

Migdalele au un aport nutritional desavarsit dovedindu-si eficienta in curele de slabire.

Ele sunt un inamic de temut pentru colaceii din jurul taliei si consumate cu regularitate in cantitati mici vor favoriza topirea grasimilor,redand un aspect suplu si ferm. De asemenea, migdalele sunt o adevarata mina de substante nutritive, proteine, care contribuie la refacerea muschilor.

 Cum sa ai o talie de viespe? Silmplu. Iata ce alimente vom consuma in aceasta dieta cu migdale :

loading…



Zilnic trebuie sa consumam o cantitate de migdale de 34,5 g. Aceasta cantitate este recomandata de nutritionisti si considerata suficienta pentru arderea grasimilor.

 

Mic Dejun : un iaurt degresat cu cereale integrale si fructe de padure

Gustare : jumatate din cantitatea recomandata de migdale + un mar

Pranz : peste cu orez brun si salata

Gustare : cealalta jumatate din cantitatea recomandata de migdale + o para

Cina : o salata de legume cu branza de vaci

 

In rest, se pot consuma alimente ce contin un aport caloric scazut, mai ales lactate degresate, fructe, legume, cereal integrale. Fibrele si acizii grasi din migdale ne confera o senzatie de satietate si asimileaza grasimile nesanatoase din organism. Aceasta dieta cu migdale nu are o limita ceea ce inseamna ca se poate tine pana cand felul in care aratam ne multumeste.

5 (100%) 4 votes

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here