Dieta cu oua fierte este ajutorul de care avem nevoie atunci cand ne dorim sa pierdem un numar mai mare de kilograme intr-un timp destul de scurt.

Cu totii stim ca obezitatea este o boala care poate atrage in capcana si alte probleme precum cele cardiovasculare, cancerul sau diabetul. In zilele noastre avem la dispozitie atatea diete incat cu greu ne oprim la una singura sau, mai rau, nu stim pe care sa o alegem.

Daca esti hotarata sa slabesti, poti incerca diferite tehnici si sa te opresti asupra celor care iti fac bine tie si organismului tau. Dieta cu oua fierte, desi controversata, furnizeaza organismului o cantitate foarte importanta de proteine si nutrienti esentiali (vitaminele A, B5, B2, B12), precum si minerale (fosfor, calciu, zinc, potasiu).

Indicat este ca inainte sa incepi dieta cu oua fierte sa treci printr-un set de analize pentru a verifica nivelul de colesterol din sange si, desigur, sa ceri aprobarea medicului.

Aceasta dieta are un plan alimentar foarte simplu si accesibil, iar rezultatele nu vor intazia sa apara.

Dieta cu oua fierte

Planul primei saptamani:

Luni: La micul dejun vom servi 2 oua fierte (tari) si un fruct la alegere dar nu foarte dulce. La pranz avem voie doua felii de paine integrala plus un fruct iar seara ne delectam cu o salata de legume pe langa piept de pui fiert sau la gratar.

Marti: Micul dejun ramane acelasi: 2 oua fierte + un fruct. La pranz putem prepara o salata verde si un pui gatit dietetic iar la cina vom servi piept de pui + o portocala.

Miercuri: In ziua a treia schimbam putin tactica iar la micul dejun vom servi un fruct la alegere iar dupa o jumatate de ora putem sa ne indreptam spre cele 2 oua fierte. Pranzul consta intr-o rosie medie si o felie de paine integrala + branza care sa aibe un continut scazut de grasimi. Cina este alcatuita din salata de legume si pui la gratar.

Joi: Revenim la cele 2 oua fierte + fructul la alegere pentru micul dejun. La pranz vom servi doar un fruct, pe cand la cina avem voie carne de pui sau de curcan.

Vineri: Micul dejun ne permite doar cele 2 oua fierte (fara fruct) iar pranzul 2 oua fierte + legume gatite dietetic. Cina ne pregateste o salata de legume (la alegere) si peste la gratar.

Sambata: 2 oua fierte la micul dejun si un fruct la pranz. Cina ne permite o salata de legume si carne de curcan.

Duminica: Din nou revenim la cele 2 oua fierte pentru micul dejun si fructul pe care il dorim. La pranz vom servi o portie de legume la abur, salata de rosii si carne de pui. Cina consta doar in legume gatite (fara ulei).

Planul ultimei saptamani:

Ultima saptamana din dieta cu oua fierte nu este foarte diferita fata de prima, schimbandu-se doar felul carnii: putem consuma mai multa carne de curcan in locul celei de pui.

Luni: Un nou inceput de saptamana ne aduce la micul dejun 2 oua fierte iar la pranz pui si salata de legume. Cina consta in 2 oua fierte tari + o salata de legume + o portocala.

Marti: La micul dejun servin 2 oua fierte iar la pranz 2 oua fierte + legume (gatite la abur). Putem include si cateva ierburi aromatice. La cina avem peste la gratar si salata.

Mirecuri: Aceleasi 2 oua fierte + un fruct la micul dejun iar la pranz ne este permisa o salata si pui gatit dietetic. Cina: 2 oua fierte, salata de legume si o portocala.

Joi: 2 oua fierte + un fruct la micul dejun si legume gatite la abur cu 2 oua fierte si branza slaba de vaci pentru pranz. Cina: pui la gratar si salata verde.

Vineri: Ne mentinem la cele 2 oua fierte si la fructul la alegere pentru micul dejun. In schimb, pranzul este diferit caci trebuie sa servin o salata de ton. Cina: 2 oua fierte si salata verde.

Sambata: Pentru micul dejun avem 2 oua fierte si un fruct. Pranz: salata si pui gatit. Cina: cateva fructe.

Duminica: In ultima zi din aceasta dieta cu oua fierte avem la micul dejun 2 oua fierte, la pranz si cina pui si legume gatite la abur.

Indiferent de dieta pe care o urmezi, miscarea este la fel de importanta pentru a obtine o piele tonifiata si un rezultat de durata.

5 (100%) 1 vote

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here