dieta-japonezaDieta japoneza te ajuta sa slabesti consumand putine calorii pe parcursul a 14 zile.

 

Probabil iti inchipui ca dieta japoneza include preparate specifice si mai ales mult orez. Nu este deloc asa. Orezul nu face parte din aceasta cura de slabire care ne ajuta sa pierdem pana la 7 kg, ci alimentul predominant este pestele.

Pe durata dietei, intre mese avem voie sa consumam doar apa, cel putin 2 l. pe zi. Ne este interzis cu desavarsire consumul de sare, alcool, zahar, dar si a altor alimente care nu se regasesc in meniul prezentat in urmatoarele randuri.

Potrivit healthy-dietpedia.com, daca respectam cu strictete aceasta dieta japoneza, vom reusi sa slabim intre 6 si 7 kg pe durata celor 14 zile. Toate acestea insa, depind si de greutatea noastra actuala.

Ni se recomanda sa nu tinem aceasta dieta mai mult de 1 data pe an deoarece poate sa creeze un dezechilibru in metabolism. De asemenea, este indicat si sa consultam un medic inainte de a incepe aceasta cura de slabire pentru ca dieta are un continut scazut de calorii.

Dieta japoneza. Meniu

 

Ziua 1

Mic dejun: ceai sau cafea neagra ( fara zahar )

Pranz: doua oua fierte ( tari ), salata verde asezonata cu ulei de masline

Cina: peste fiert la aburi sau la cuptor, salata verde asezonata cu ulei de masline

Ziua 2

Mic dejun: cafea neagra, o felie de paine toast

Pranz: peste la cuptor sau fiert la aburi, salata verde asezonata cu ulei de masline

Cina: 200 g. de peste ( la cuptor sau abur ) si un iaurt ( mic ) degresat

Ziua 3

Mic dejun: cafea neagra

Pranz: un ou fiert ( tare ), 3 morcovi cruzi sau fierti ( cu putin ulei de masline si zeama de lamaie )

Cina: mere

Ziua 4

Mic dejun: cafea neagra

Pranz: o radacina ( mare ) de pastarnac sau fenicul sotat in ulei de masline, mere

Cina: doua oua fierte ( tari ), 200 g. de peste, salata verde cu putin ulei de masline

Ziua 5

Mic dejun: un morcov crud, razuit, peste care adaugam zeama de lamaie

Pranz: 400 g. de peste ( la gratar, fiert sau la aburi ), salata verde cu ulei de masline

Cina: peste cu salata verde si ulei de masline

Ziua 6

Mic dejun: cafea neagra

Pranz: 400 g. de peste, salata verde cu ulei de masline sau putem opta pentru morcovi fierti

Cina: doua oua fierte ( tari ), morcov proaspat, razuit, cu ulei de masline si zeama de lamaie

Ziua 7

Mic dejun : ceai negru sau verde

Pranz:  200 g. de peste, orice fruct

Cina: acum putem alege orice cina din acest meniu, mai putin cel din ziua 3

Pe aceeasi tema : Dieta indiana. Slabesti 5 kg. in 7 zile

loading…

Dupa primele 7 zile ale acestei diete, vom repeta acelasi meniu si in zilele ramase.

Este foarte important sa bem apa dar si sa facem putina miscare daca timpul ne permite. 

Dupa ce incheiem dieta japoneza trebuie sa avem grija ce consumam si sa nu trecem foarte rapid la alimente cu un aport caloric ridicat.

5 (100%) 2 votes

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here