dieta pentru abdomen

Dieta pentru abdomen te ajuta sa obtii talia la care visezi in doar 7 zile iar tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cateva reguli simple.

Dieta pentru abdomen are in vedere eliminarea alimentelor toxice care au ca scop depozitarea grasimii. Aceasta dieta a fost gandita de trainerul James Duigan care ne sfatuieste sa eliminam zaharul, alcoolul, alimentele procesate si sa ne bazam mai mult pe vegetale si peste.

Intreg procesul acestei diete dureaza doar 7 zile si nu trebuie sa va faceti griji in privinta bugetului deoarece nu este o cura costisitoare.

De retinut: dupa ce am trecut de cele 7 zile care au in vedere dieta pentru abdomen, este necesar sa respectam in continuare cateva reguli, pentru un rezultat de durata.

Asadar, care sunt aspectele de care trebuie sa tinem cont:

  1. Suplimente cu ulei de peste.

Aceste suplimente sunt recomandate deoarece ard grasimile si furnizeaza acizi grasi esentiali.

  1. Renuntarea la zahar, cafeina, alcool si produse procesate.
  2. O data pe saptamana putem manca orice dorim (chiar daca nu este vorba de paste sau peste).
  3. Nu mancam dupa ora 8 seara – este o regula de care trebuie sa tinem cont deoarece o cina foarte consistenta si la o ora tarzie nu este benefica nici pentru digestie si nici pentru greutate.
  4. Micul dejun este important – regula de aur peste care nu trebuie sa sarim orice ar fi. Daca nu avem timp pentru aceasta masa, putem opta pentru un mar, nuci sau orice fruct poftim. Important este sa mancam in decurs de o ora dupa ce ne-am trezit.


Daca aceste reguli ne sunt clare, ne putem indrepta atentia spre meniul pe care trebuie sa il urmam in aceasta dieta pentru abdomen.

Ziua 1

 

 

Mic dejun – omleta din 3 albusuri de ou, spanac proaspat si fasii de ardei.

Gustare – un mar.

Pranz – peste la gratar, ardei rosu, salata verde, fasole verde si ¼ lingura cu ulei de masline.

Gustare – salata de castraveti.

Cina – peste cu broccoli, facut la abur.

ZIUA 2

 

 

Mic dejun – doua felii de branza slaba si o mana de frunze de varza kale gatita stir-fry.

Gustare – un fruct la alegere.

Pranz –  file de peste la cuptor cu salata mixta si ½  lingura de ulei de masline.

Gustare – broccoli la cuptor.

Cina – somon cu fasole verde si marar (la aburi).

ZIUA 3

 

 

Mic dejun – somon afumat si spanac.

Gustare – un ardei rosu.

Pranz – peste (la gril) cu salata si putin ulei de masline.

Gustare – umatate de avocado cu o felie de paine prajita.

Cina – doua felii de branza slaba cu spanac sau broccoli.

ZIUA 4

 

 

Mic dejun – jumari de oua facute dintr-un galbenus si doua albusuri, o rosie si fasole verde.

Gustare – un fruct.

Pranz – cod file la cuptor cu satala de rosii.

Gustare – dovlecel la gratar cu zeama de lamaie.

Cina – peste la aburi cu salata verde.

ZIUA 5

 

 

Mic dejun – 1/4 avocado si un castravete mic, o felie de paine prajita.

Gustare – un ou fiert (tare) cu o jumatate de ardei rosu.

Pranz – 150 de grame de creveti la gratar, salata verde cu rosii, ulei de masline.

Gustare – un pumn de migdale.

Cina – peste cu broccoli la aburi.

ZIUA 6

 

 

Mic dejun – peste la gratar cu ardei copt si dovlecel la gratar.

Gustare – o rosie cu un castravete mic.

Pranz – peste cu salata verde si broccoli la aburi.

Gustare – cinci nuci pecan.

Cina – peste la gratar cu fasole verde si broccoli.

ZIUA 7

 

 

Mic dejun – omleta din doua oua, rosii la gratar si piure de spanac.

Gustare – cinci nuci.

Pranz – file de cod cu sparanghel la aburi si salata verde.

Gustare – un castravete.

Cina – peste cu broccoli sau fasole verde.

Meniul este realizat! Tot ce ramane de facut este sa te apuci de treaba si sa iti modelezi talia respectand alimentele din dieta pentru abdomen.

Spor!

5 (100%) 5 votes

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here