fulgi-de-ovazUsor de pregatit, sanatosi si ideali pentru un buget mai restrans, fulgii de ovaz sunt bogati in fibre si proteine si nu contin gluten. Un motiv excelent de a-i adauga la meniul tau de zi cu zi. Fulgii de ovaz pot fi adaugati intr-un numar mare de retete.

Fara gluten in mod natural

Fulgii de ovaz sunt obtinuti prin presare mecanica, fara niciun fel de tratament, ovazul este o cereala naturala, fara gluten. Ceea ce inseamna ca sunt perfecti pentru persoanele care evita glutenul dintr-un motiv sau altul. Daca suferi de boala celiaca verifica intotdeauna ambalajul inainte de a cumpara fulgi de ovaz. Exista fulgi de ovaz comercializati pe piata ambalati in ateliere care transforma si alte cereale care contin gluten.

Fulgii de ovaz fara gluten le permit persoanelor care nu pot consuma aceasta proteina din diferite motive sa aiba parte de o alimentatie echilibrata datorita unui continut ridicat de fibre si de fier, in proteina si in vitamina B1.

Fulgii de ovaz reprezinta alegerea perfecta pentru un mic dejun sanatos. Sunt extrem de satiosi, plini de proteine si de fibre solubile, care contribuie la reducerea colesterolului rau.

In plus, fulgii de ovaz sunt ieftini si foarte usor de preparat. Iata o reteta usoara si delicioasa care te va convinge cu siguranta sa-i introduci in meniul tau.

 

Reteta Fulgi de ovaz cu fructe de padure

reteta-fulgi-de-ovaz-cu-fructe-de-padureAi nevoie de urmatoarele ingrediente: o lingurita de migdale maruntite,  2 linguri de iaurt lichid, 150g fructe de padure, 1 lingurita de seminte de in, 3 linguri de  fulgi de ovaz fara gluten, o lingurita de miere, putina sare, 100ml de lapte degresat, 100ml de apa, fructe de padure proaspete.

Mod de preparare:

Se spala si se usuca fructele de padure. Intr-o oala mica, se amesteca apa, laptele si sarea. Se pun la fiert. Cand au fiert, se adauga mierea si se amesteca cu o lingura de lemn pana se topeste.

Pe urma, se adauga fulgii de ovaz, scortisoara si  se da focul la mediu. Se lasa pe foc inca 5 minute si se amesteca din cand in cand, pana cand fulgii de ovaz devin moi si terciul incepe sa se ingroase. Se adauga semintele de in si fructele de padure si se mai lasa pe foc inca 2 minute. Se ia oala de pe foc si se pune totul intr-un bol.

Pentru o textura mai cremoasa, se poate adauga putin iaurt lichid. Se presara o lingurita de migdale maruntite deasupra si se pun cateva fructe de padure proaspete.

Daca si tie ti-a starnit pofta aceasta reteta, sau pur si simplu doresti sa te innarmezi cu acesti fulgi de ovaz fara gluten, noi iti vindem un pont: In magazinele online Vegis si Plantum gasiti o gama larga de fulgi de ovaz fara gluten, produse 100% din agricultura ecologica, iar partea buna este ca sunt listate la un pret accesibil.

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here