grasimea abdominala

Grasimea abdominala este o problema cu care ne confruntam din ce in ce mai des, si care ne incomodeaza.

Atat barbatii, cat si femeile, se plang de grasimea abdominala si cauta sa inlature aceasta problema. De multe ori exercitiile fizice nu sunt suficiente, iar ca un plus, trebuie sa mancam sanatos si sa fim constienti de faptul ca grasimea abdominala ridica mult mai multe riscuri de sanatate decat oricare alt tesut adipos din organism. Aceasta este asociata cu probleme grave de sanatate, precum bolile de inima, atacul vascular-cerebral si diabetul zaharat de tip 2.

Asadar, in randurile ce urmeaza va prezentam 5 alimente care topesc grasimea abdominala dar si imbunatatesc digestia, ard caloriile mai repede si pot accelera metabolismul.

  1. Scortisoara

    Este un aliment care reduce nivelul zaharului in sange si poate induce rapid senzatia de satietate. Aceasta poate chiar si sa tina sub control nivelul glicemiei la pacientii cu diabet zaharat de tip II.

Tot ce trebuie sa facem este sa luam o lingurita de scortisoara ( proaspata ) amestecata cu suc natural / lapte / ceai.

Atat polifenolii cat si ingredientele active din scortisoara, isi pierd proprietatile daca pachetul este deschis si depozitat nepotrivit, in spatiu umed si la caldura. De aceea scortisoara trebuie sa fie mereu proaspata.

 

  1. Turmericul

    Acesta se mai numeste si curcuma si este condimentul preferat al indienilor. Este folosit in prepararea remediilor naturiste precum si pentru prepararea mancarurilor. Turmericul este foarte bogat in fier, vitamina B6, magneziu, potasiu, vitamina C si calciu si este capabil de a imbunatati digestia, circulatia sangelui. De asemenea, intareste si sistemul imunitar, scade nivelul de colesterol “rau” din corp si detoxifiaza.

Cum procedam? Dimineata, la micul dejun, si inainte de mesele principale ale zilei, adaugam in lapte o jumatate de lingurita de turmeric si astfel vom combate problema grasimii abdominale.

 Citeste si: Cele mai sanatoase alimente din lume

  1. Sucul de lamaie

    Se consuma dimineata impreuna cu apa plata calda. Acesta imbunatateste digestia, regleaza glicemia, previne pofta de ceva dulce si ne ajuta sa obtinem un abdomen plat.

 

  1. Ardei iuti ( Cayenne )

    Este un aliment care mentine inima sanatoasa si grabesc arderea grasimilor. Experimentele ne dezvaluie faptul ca acea caldura resimtita in tot corpul dupa consumul de ardei iute poate reduce tensiunea arteriala si scade colesterolul „rau“ din sange.

 

  1. Semintele de in

    Confera o senzatie de satietate, incetinesc procesul de asimilare a grasimilor si normalizeaza tranzitul intestinal. Acestea trebuie sa fie consumate pisate sau macinate pentru a topi grasimea abdominala. In plus, semintele de in combat chiar si retentia de apa si sunt indicate si pentru cei care sufera de constipatie.

5 (100%) 3 votes

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here